18 april Anna-Sara

Som dagens vän utser jag min allrakäraste syster! Socionomen fru Henriksen med en talang för att skapa vackra saker.
Folk säger jämt att jag liknar henne nuförtiden, och visst finns det likheter när man har samma gener och vuxit upp på samma sätt. Vad jag vill säga är ändå att det är skönt att ha en syster. En som man alltid känner sig trygg med. Jag är så gald att du finns, varmhjärtade vackra storasyster!
internt: 
-Har du saknat mig?
-Nej, har du saknat mig?
-Nej, vad skönt!




Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Men nu saknar jag dig faktiskt lite :) Tack för dina fina ord!

2010-04-18 @ 20:14:26
Postat av: svensonlivet?

Men hallå! jag är ju inte långt borta... ;) kram

2010-04-18 @ 21:33:22
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0