Drömma

Jag är lyckligt befriad från mardrömmar nuförtiden (förutom pinsamma drömmar som att man går ut i pyamas och sånt). Med "nuförtiden" menas i det här fallet sedan typ högstadiet eller nåt sånt.

För det mesta verkar jag inte drömma alls, men ibland vaknar jag med en känsla av att jag drömt något obehagligt utan att veta vad det är. Det kan vara svårt att skaka av sig den obehagliga känslan, fastän jag inte kommer ihåg något från drömmen.

Andra drömmar kan kännas så verkliga, mycket mer än en fantasi kan verka.  Allt som händer upplevs med alla sinnen och känns så fruktansvärt verkligt. Och vad värre är: jag kan liksom inte styra över mina egna rektioner i drömmen! Och så fort jag vaknar börjar det blekna bort. Om det är en dröm jag önskar vore sann är det väldigt irriterande att inte komma ihåg den mer än som en flummig dimma efteråt.

I natt drömde jag att jag träffade "den rätte" men sorgligt nog så kommer jag nu varken ihåg vad han hette, hur han såg ut eller hur han var. Typiskt va?

VEM?

Kommentarer
Postat av: Linda

ÄSCH! ANnars hade ju allt varit klart nu, då hade vi bara kunnat gå till han å säga till han.

2010-04-09 @ 15:24:52
URL: http://lindahallmanblogg.blogg.se/
Postat av: Esther

Ja det var verkligen synn! ;)

2010-04-09 @ 23:52:52
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0