Första gången-känslor

Igår var första morgonen jag inte behövde stressa för att hinna allt innan jag skulle till jobbet. första morgonen alltså sedan jag vet inte när, kan inte minnas en sådan morgon, en helt ny och konstig känsla!

Idag var första gången i mitt liv jag solade solarium (fy på mig, det är farligt). Fattade inte hur man skulle få grejen att öppna sig när jag ville ut, så jag fick krypa, hehehe. Kändes gott i alla fall.

Och idag var första gången på typ ett år som jag slumrade till på bussen hem. Fast under gymnasiet var det mer regel än undantag att somna på bussen. Plugga på morgonen och sova på eftermiddagen. Det hände ett par gånger att jag vaknade med ett ryck och kunde inte se var jag var. Bara någonstans mitt i den mörka skogen, själv på en skolbuss. Lite småläskig känsla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0