fröken-mani eller?

Dagens riktiga plan har egentligen redan kraschlandat lite så jag skrotade den, men tänker hinna med en del annat i alla fall...
Håret är nytonat, jag har diskat halva den gigantiska disken och just nu puttrar en soppa på spisen. Aldeles strax blir det jag och Magdalena som ska avnjuta den. Hela förmiddagen har hon varit på sitt rum och jag tror att hon pluggar :)

Det är så skönt att slippa plugg! Förresten fick jag just veta att ännu en som jag känner har sökt till lärarprogrammet i höst. Har räknat ihop alla och kommit fram till att i höst kommer jag antagligen känna minst åtta personer som läser till lärare. Alla är dom tjejer också. Är inte det galet? Varför har plötsligt hela min generation fått för sig att bli lärare? Då bara kan jag ju inte bli det själv när alla andra vill samma sak!


Kommentarer
Postat av: Fika

Jag ska inte heller bli lärare ju!

2010-04-30 @ 09:28:09
Postat av: Esther

Tack, det är skönt att veta ;)



Men tänk, vi som ändå gick pedagogisk...

2010-04-30 @ 16:52:29
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0