Glad Påsk

Nu försöker jag väcka mig själv genom att skriva ett inlägg. Vi får se om det fungerar. Jag har faktiskt inte varit hemma så mycket det senaste. Igår åkte jag in till stan med Elinor och kollade på det årliga passionsspelet på torget. Lika bra som vanligt! Kan snart allt utantill, för jag har sett det så många gånger, men det känns fortfarande viktigt att vara där. Några nya ansikten kunde man spota bland aktörerna, det är alltid kul :)

Elinor hade med sig Abbe in på tåget och vi strövade runt en timme innan det började. Hundar är verkligen bra för att skapa kontakt med okända människor. I alla fall söta hundar. Jag vill ha!

Och idag ska jag faktiskt oxå in till stan för att sitta på rådhuscafét med några gamla klasskamrater. Och sen bär det hem till mamma och pappa, för bla årets äggjakt med ledtrådar och rim (inte för att jag behöver mer godis än jag redan klämt i mig den här veckan men...).

Nä, nu får det bli lite frukost för min del. Ha en härlig påskafton!

Kommentarer
Postat av: Sofia Lundell

Det samma!

2010-04-03 @ 16:25:13
Postat av: svensonlivet

Tack sofia! hur hittade du hit? kramar

2010-04-04 @ 14:54:12
Postat av: Sofia Lundell

Via lindas blogg :)

2010-04-07 @ 17:19:56
Postat av: svensonlivet

kul! :) kram

2010-04-07 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0