2 månader och 100 meter bort

Kom hem idag från lägret i Tyskland. Vi åkte buss på natten så jag är lite mör och sömnig. Får lägga upp bilder från resan vid senare tillfälle. Men tänkte att det var Time to break the news för detta fick jag veta igår kväll:

Jag ska flytta... muhahahaha muhahaha!!!!

Nä, men allvarligt talat. eller inte så allvarligt. Jag är jätte jätte glad för detta! Ska få förstahandskontrakt på brorsans lägenhet när dom flyttar, typ i oktober. En etta med kök och balkong och massa garderober (enda som saknas är badkar enligt mig). OCH ett piano är också på G. Det regnar piano-erbjudanden över mig nuförtiden, jag är helt förundrad, men glad förstås.

Alltså, sammanfattning. I oktober verkar följande bli mitt:
-Etta med kök på första plan (buhuhu vad jag kommer sakna tre trappor... INTE)
-troligtvis 2 Pianon (nej, jag ska inte ha båda, utan ger det ena vidare i så fall)
-Och jag behöver bara bära alla grejer 100 meter när jag flyttar!

Om jag nu dessutom lyckas fixa dit en hörnsoffa (att föredra i skinn) så är jag sen bara ett badkar ifrån min idyll om hur ett maximalt njutningsbart hem bör vara (däri ingår en hammock, men den har jag ju hos mamma och pappa).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till lägenheten! Låter hur mysigt som helst :)

2010-08-08 @ 11:35:04
Postat av: svensonlivet?

Tack, det är den! kram på dig :)

2010-08-08 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0