frukostreklam

Hej och hå. Idag har jag börjat min distanskurs, gått promenad och lite annat smått och gott. Och så skrev jag ett blogginlägg som sen försvann, suck. Annars är det ju en fin dag idag, eller hur?

Jag har kommit på att om alla människor är som jag, så borde det bästa stället att göra reklam för något vara på mjölk/fil- eller flingpaketen. Nu har Kellogs lyckats influera mig och idag har jag skapat ett konto på minspecialk.se

Om man står ut med att de envisas med att ständigt promota sina egna produkter, så kan man nog få ut en del av den sidan - tips, motivation och inspiration till att leva och äta nyttigt. Jag är grymt taggad nu :)
Ska strax göra mig en sån här supergod smoothie med blåbär, hallon, banan och yoghurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0