kvällsmys

Första dagen på jobbet efter semestern! Jag överlevde. Det var faktiskt lite kul att börja jobba igen, så trodde jag inte jag skulle känna det, men jag blev överhopad av uppgifter som väntade på just mig och då känner man sig i bästa fall lite betydelsefull :)
Det är i alla fall underbart att slippa den där söndagskvällspaniken som man hade när man gick i skolan. Fast om en vecka ska jag börja min distanskurs, undrar just hur det ska gå med det...

Jag kan inte blogga så mycket just nu för mitt bredband segar sig något enormt (jag får skylla mig själv, för jag har kollat för mycket på svt play).

Jo, men. Jag har spelat fotboll i regnet ikväll uppe på folkhögskolans plan. Nu så här efter en varm dusch känner jag mig skönt trött i kroppen. Så nu har jag tänt massa ljus och ska mysa med en bok. Det doftar så gott. Och nytvättade lakan också. Är inte det närapå höjden av lycka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0