mitt deltagande, alla holländare

VM-final. Vad ska man säga? Jag tittar nästan aldrig på fotboll så jag har inga smarta kommentarer att ge, men jag tyckte bättre om senare delen av matchen än första som avbröts varannan minut av dommaren med de gula korten :) Fast jag hejade ju på Holland så lite besviken blev jag faktiskt. Sörjer med alla mina holländska vänner.

Borde se mer på fotboll. Inte för att det är intressant men för att lära mig spelet mer. Och när jag väl gjort det kanske det blir intressant att titta. Kanske... Men nu är det ju fyra år tills nästa VM så vi får väl se hur det blir med den saken. Tänk att fotboll kan vara så mycket mer spännande att spela själv än att titta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0