Ny vecka, nya tag


Eftersom dessa två är lediga den här veckan (och tre veckor till) ska jag jobba alla dagar inklusive lördag. Det är lite småtråkigt att vara själv hela dagarna, men som tur är finns ju kunderna.

Förra veckan blev inget bloggat för jag fick aldrig ens chansen att ha en datorstund, det var jobb och studentfest och annat trevligt. Dessutom fick jag mitt livs överraskning, som jag kanske berättar om senare.


Grattis till glada Kicki!!!

Jag och Ellen

Trötta? eller så myser de bara

Och så i lördags hade vi välkommenhem-fest för Erica, med salsatema. Det blev mycket dans, men inte bara salsa som väl var för min del eftersom jag inte är så bra på det. Festen hölls hos dessa två fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0