gratis premium

Imorn ska jag vara ledig. Frågan är bara vad jag ska hitta på? egentligen borde det inte vara så svårt att svara på det för jag har massa papper och grejer som skräpar på rummet. Men städa är ju inte precis det roligaste jag vet, så vi får väl se om det blir något med den saken.

Äsch, nu hann jag inte stoppa innan reklamen kom på spotify. Så störande, eller hur? Men vi ska väl vara tacksamma för spotify, är ju inte längesen det inte ens fanns. Jag brukar i alla fall försöka hålla koll så jag stoppar varje låt i slutet och startar nästa. Låter det jobbigt? Men ska man vara snål, får man göra det bästa av det man har. På det viset har jag skapat mitt eget lilla gratis premium :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0