pausvecka

Hej på er! Jag tänker att det är lika bra att säga att det tyvärr kommer bli väldigt ont om blogginlägg för min del denna vecka, eftersom jag inte hinner. Ska mest bara jobba och greja med (hemliga) bröllopsförberedelser. Men ni får ha en toppen vecka och titta gärna in här kanske på söndag eller måndag igen :)

PS. idag har jag åkt med Västtrafik ändå till Bollebygd (för den som inte är västgöte kan det förklaras med att det ligger typ mellan gbg och borås, och är en liten kommun med ca 1000 inv). Och där har jag varit med på Porträttklubbens regionsmöte - inte så farligt som det låter för vi var bara 8st och det var väldigt kul faktiskt.

Och på kvällen hann jag med att pyssla med lite grejer som ska vara till dukningen på lördag. När min syster och Anna är i farten blir det inga futtiga små grejer, utan det ska vara avancerat förstår ni. Vi höll på i några timmar men är långt ifrån färdiga och det trots att det kom två snällingar som helt spontant slog sig ner och hjälpte till!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Då "syns" vi till helgen då :)



Lycka till med alla förberedelser!

2010-05-04 @ 15:11:56
Postat av: Esther

Tack Sofia! Kram

2010-05-04 @ 23:22:07
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Linda

Såg den på julias blogg men kortade ner den lite

2010-05-05 @ 06:52:05
URL: http://lindahallmanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0