Problema problema

Mitt störda bredband har sagt ifrån att jag använder det för mycket, så därför har jag inte bloggat denna veckan tyvärr. Nu lånar jag jobbdatorn för att slänga ihop ett snabbt inlägg så att ni inte tror att jag helt har glömt bort er.

Förra helgen var det alltså bröllop och det blev ett jättefint sådant!
Jag är verkligen ledsen att jag inte har någon riktig kamera, så bilder får komma upp så snart jag lyckats tigga mig till några från andra som tagit kort. En bild finns i alla fall att se på min chefs blogg: http://blogg.portrattfotografen.se

Linda gjorde mitt hår jättefint och på hennes blogg (för några dagar sedan) kan ni se hur det såg ut bakifrån. Jag gjorde en hemlig förrätt som var en del jobb med inför bröllopet, samt en liten tävling och en del annat smått och gott. Så när dagen var över var jag helt slut i några dagar, men nu är jag normal igen som väl är.

Tyvärr fick inte jag någon långhelg denna gång, utan jobbar idag och imorn, men jag ska  ta igen det med att försöka åka till sthlm nästa helg om det ordnar upp sig med alla praktiska grejer såsom resa och boende :)

Nu får jag vända åter till arbetet, ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0