skojhelg

Igår eftermiddag åkte jag upp till släkten magnusson/hallmans sommarhus och där möttes jag av ett glatt gäng tjejer som redan hunnit skapa några interna skämt sen dom kom dit några dagar tidigare. Det började bra med att killarna lagade tacos åt oss allihop. Dom andra tjejerna pusslade och jag som inte har fattat grejen med pussel tittade på/läste bok. Och sen blev det lite krocketspel, som jag ju är en stjärna på, och sällskapsspel, lek och scones på kvällen. En riktigt skön mysdag med mycket skratt helt enkelt.

Nu sitter jag hemma och det känns tomt att vara själv efter en helg med så sköna människor. Men jag är dödstrött så jag får släpa mig i säng snart så ordnar det sig med den saken också. Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0