snodda frågor

Lite frågor och svar som jag såg hos Lindas mixer, fast här kommer min version med mina svar

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag kan åstadkomma rätt bra grejer om jag verkligen vill

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
odisciplinen

Detta är jag rädd för:
att göra bort mig

Egenskap jag gärna vill att min partner har:
han ska inte vara perfekt, bara folk gillar honom. fast det är kanske inte en egenskap

Är jag kär just nu?

ärligt talat? tyvärr gott folk, jag är inte det

Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Om jag ska leva länge till så vill jag skaffa hund, ha en egen glaskonst-verkstad, gifta mig med en bra man, resa till Nepal med mina föräldrar å syskon, få barn, mm. Men om livet skulle ta slut nu så skulle jag inte ångra att jag inte hann det där, för det är framtidsdrömmar. Men det hade ju varit trevligt att kunna ta farväl av folk innan man dog, det är inte alla som får den chansen.

Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lite av varje, mest pop&rock

En film jag älskar:
Sagan om Ringen-trilogin (förutom det sega avsnittet med gollum, frodo och sam i träsket)
Särskilt trean är underbar, med det stora slaget och så gillar jag att det inte slutar abrupt, utan det kommer ett till slut och sen ett till och sen ett till... 
Favorit tv-program?
Jag kollar ju bara på nätet, så följer inte så många. Väntar ivrigt på Bonde söker fru :)

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ansiktet

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
huden

Vad lyssnar du på just nu?
spotify, jag har inte lyssnat på typ en vecka för jag har inte haft lust, men nu känns det gött igen, så då passar jag på att mysa till Joshua Radins sorgliga låtar

Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jobbat, gått promenad i solen, varit på Torp och handlat med syster

Hur många barn vill du ha?
några stycken

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag skulle kunna göra det om jag fick betalt men jag skulle inte vilja betala för att få göra det, för det lockar mig inte så värst, möjligen fallskärm isf, men jag är rädd att jag antingen skulle landa mitt ute i havet och dränkas av fallskärmen eller fastna i ett träd ute i ödemarken. Lustigt kanske, eftersom jag antar att de flesta skulle vara mer rädda för att fallskärmen inte skulle veckla ut sig

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
7 fotografer, vi åt världens tjockaste pannbiffar. gott var det!

Favoritchoklad?
Sån där mjuk choklad som man köper i lådor. Kommer inte ihåg vad dom heter men det är bollar av choklad, som är rullade i kakao. mums!

Klarar du att tanka själv?
troligtvis inte

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

dum fråga, kärleken såklart

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
inte för egen del tror jag, men uppenbarligen fungerar det för vissa, jag tycker det är coolt ändå

Vad har du i din väska:
Mest skräp och onödiga grejer. Och plånbok, pennor, almanacka, läppbalsam, tuggummi mm

Vad är du tacksam för idag:
Just idag: mitt jobb. Och om man tänker efter massa andra saker också...

Kommentarer
Postat av: Esther

ps. jag kunde inte låta bli att blogga lite den här veckan ändå ;)

2010-05-07 @ 01:10:07
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Elinor

det som slår mig när jag läser det här är att du är en väldigt trevlig person. ärlig och trevlig. men det lät lite morbidt att du kanske skulle dö snart, eller ville du bara ta med det för att inte ta något för givet? och skulle du verkligen inte ångra att aldrig ha fått göra vissa saker? jag skulle verkligen ångra de saker som tydligen inte förekommer på den nya jorden, som att gifta sig, och ha barn.

2010-05-07 @ 20:46:44
URL: http://www.metrobloggen.se/enkristensresa
Postat av: Sofia

Och jag kunde inte låta bli att kika in utifall du skulle komma med ett inlägg...



Gillar också tryffel och Bonde söker fru!

2010-05-08 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0