plugg

Idag är en pluggdag och jag sitter och läser ur en ointressant bok. Men jag måste.
Fast helt tråkigt har jag inte haft det för Elinor och Abbe tittade in förut.  Och sen kom Rebeska hem. Och sen kom Petra och hon hade med sig en klasskamrat så då blev det lite frukt-och glass fika här (fast inte glass för mig då förstås).

Men nu är här lugnt igen och vi har tvätttid också ju. Och nu blir det lite mer plugg innan ikväll, för då kommer ett glatt tjejgäng hit på pyssel. Jag har inte bestämt om jag ska börja på mitt projekt idag eller om jag ska baka något istället.

Så ointressant det här lät. Varför skriver jag ens här? Aja, ska sluta nu och plugga plugga =)

ps. jag pluggar idag - ifall det undgick någon i ovanstående text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0