Just because everything´s changing

Ni kanske, eller kanske inte, lägger märke till att jag ändrat lite färger här på bloggen. De senaste timmarna har jag suttit med datorn och med min feta htmlkod-bok och studerat färgkoder och testat mig fram till vad jag tyckte passade. För närvarande är jag nöjd.

Jag vill kunna mer om sånt här så att jag kan göra snygga hemsidor! men jag har inte orkat läsa mer än några sidor i boken. Men att sitta och experimentera och försöka förstå sig på det på egen hand är ju också ganska kul. Fast jag skulle tippa på att det i längden nog inte är det mest effektiva sättet att lära sig.



(ironiskt, förresten, hur man så gärna gör allt utom det man egentligen skulle)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0