illustration



Jag vet inte vem som målat den här men jag skyndade mig att ta ett snabbt foto när jag såg den för jag blev så glad. För att den visar så tydligt vad jag upplever vill jag ni ska se den också. Kanske ni känner igen er. Titta en stund på den innan ni läser vidare vad jag ser i den =)

Den är så sann. Om mig lilla människan är den sann. Och om det bästa, starkaste ljuset och friheten som möter mig i Gud. Det är inte skrämmande, det är befriande. Att det mörka hos mig blir belyst av kärlek och det är Han som gör hela skillnaden. Om jag så skulle bestå enbart av mörker, spelar det ingen roll längre i det där starka ljuset. Kvar blir ett leende. Jag är så tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0