precis på golvet!

Jag brukar få höra av mina föräldrar att jag var världens bästa gömmare när jag var liten. Jag hade tydligen för vana att gå och gömma viktiga saker så att ingen kunde hitta dom. Sen glömde jag ibland själv bort var jag gömt det. En gång när dom frågade var en sak fanns, så svarade jag - som om det var den enklaste sak i världen: Den ligger... precis på golvet!
Haha, lätt att hitta då. Eller inte.

Detta kom jag att tänka på just nu bara för att jag sitter precis på golvet i mitt rum, lyssnar på musik och är omgiven av tidningar, kvitton, gamla fakturor och annat som jag försöker få lite ordning på. Jag är ganska bra på att skapa ordning, men att hålla den är värre minsann. Ibland önskar man att man hade en medfödd talang att plocka undan kläder och annat direkt istället för att vänta på att dom ska flyga själva till garderoben...

Kommentarer
Postat av: Linda

jasså du, trevligt med lite fler kompisbloggare!!!

2010-03-31 @ 19:23:17
URL: http://lindahallmanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0