Uppdatering här

hej hela världen, nu var det allt för längesen jag bloggade, känner jag! Så vad har hänt sen sist?

Stockholm förra helgen var delvis regnigt men när jag satt på sergels torg på lördagen lyckades jag minsann bränna axlarna - varje vår gör jag om samma misstag. Bodde två dagar hos gamla vänner i Brottby och en natt hos Mariam, så det löste sig ju bra. var med på Jesus-manifestationen som är en upplevelse verkligen med 25 000 pers som alla tror på samma Jesus. Och så tittade jag på Ragnhilds första konstutställning. Hon är fantastisk på att måla!

Jag kom hem i måndags och sen dess har jag jobbat och varit på två mysigt fina kalas och ett dop faktiskt. Dopet kom jag just hem från. det var första gången jag var på barndop, det var en vacker seremoni med fin sång och sen goda tårtor och trevligt folk :) tack Ingrid och Thomas!

Och nu - hör och häpna - jag har äntligen skaffat mig en liten kamera, så nu kommer det bli bättre med bilder! (alla är tacksamma). Det blev en canon IXUS 105 som är brun och hur snygg som helst!

börjar med lite från Sanna & Simons fest igår. Första gången jag såg deras fina lägenhet. Dom bjöd på världens godaste tårta antagligen och det var sådär lagom mycket folk och väldigt roligt hade vi

Här håller vackra Elinor Tino Hoppe
Och nedan har vi killarna, som hade så manliga samtalsämnen att vi tjejer tvingades lämna dom åt sitt öde. Nä inte riktigt så...



sanna som vi firades


Min käraste syster


Den andra Esther :)
Och sist här på bild har vi Isabelle och och bebis-Tino igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0