Helgbildbomb

Här kommer lite bilder från min helg. Det har varit en grym maskerad med Disneytema där alla hade arbetat sig ordentligt på sina dräkter, födelsedagsmys med ostbricka och jättebra samtal hos Elinor och sist tjejkväll hos mig med som vanligt massa planerande för kommande roliga grejer.
Däremellan har jag hunnit jobba och handla på Ikea. Linda var med till Ikea och sen hjälpte hon och Andreas mig att skruva ihop och sätta upp grejerna - jättesnällt! Köpte bland annat trådback, diskställ, hatthylla, skoställ och taklampa. Så nu är här mycket bättre ordning, bättre ljus, finare och renare! Dessutom lyckades jag hålla budgeten jag bestämt mig för innan vi åkte :)

Här kommer lite maskeradbilder:


Broder Tuck och Sotaren


Jasmine


Mary Poppins


Robin Hood


Pocahontas


Snövit


Shanti


Anden




Hattmakaren, Bagheera och Sally






Prinsen friar till Snövit, men hon skrattar bara






Sen började vi prova varandras peruker ;)












Kort och gott var det en väldigt lyckad maskerad med trevligt folk, välarbetade dräkter, god mat, dryck, lekar och dans - allt en fest ska ha enligt mig!

Elinors födelsedagsmys var en underbar kväll den med. Både mycket skratt och en del tårar, fast mest var det bra tårar (jo, jag tycker faktiskt att det finns bra tårar, för när man gråter kommer dom känslor ut som finns på insidan och det kan behövas ibland!). Det är skönt när man känner varandra så väl att man kan göra sånt tillsammans också. Så här blir några bilder från kvällen. Tack Elinor för att du bjöd in oss! :)

Ostbrickan - mums vad jag vräkte i mig :) Det är förresten coctailtomater bland vindruvorna, fast det ser ut som om dom växer på klasen, det tyckte vi blev lite roligt dekorativt


Tobias...


...och tjejerna


Här letar vi nog efter något som trillat ner på golvet


Erica


Elinor öppnar presenter

Sist ut var ju tjejkvällen hemma hos mig:







Kommentarer
Postat av: Linda

äntligen kommer det något att läsa efter typ två veckor ;) (!)

2010-11-02 @ 22:55:50
URL: http://lindahallmanblogg.blogg.se/
Postat av: Esther

=) Jag kan skylla på att det tog flera dagar att ladda upp alla bilderna till det här inlägget...

2010-11-03 @ 23:22:07
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Din kompis vill inte sälja sin pocahontas dräkt? hör av dig isåfall :)

2012-08-23 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0