25-årskalas

Dagen har gått i ett. Jobbade och sen hem, bytte om och gick till Simon och Magdalena på kalas. Där var det fullt hus och som vanligt blev det som trevligast när det bara var några stycken kvar på slutet, tyckte jag.

När jag frågade om jag fick ta kort sa en av gästerna att det var ok bara det inte hamnade på fb sen. Vet inte om han menade allvar eller inte men för säkerhets skull så kommer inte bilden upp här där han är med :)


Födelsedagsbarnet, min käre store bror (här har den stackarn precis tappat ett skohorn på foten och fått ont)


Ingen fantastisk bild precis, men här är i alla fall min moster, mamma och pappa. Dom tycker jag om!


Tobbe spelade gitarr. Sen ser ni David, Åsa och Emma.


Magda, Anna och Håkan


Här slavar Rebecka och Anna i köket. Fast Anna påstod att hon gillar att diska på stora kalas (men det kanske vi inte ska sprida, för då får den stackarn säkert göra det jämt sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0