Igår




Lite dålig rubrik kanske med tanke på mitt förra inlägg om att leva i nuet... Men ändå. Tänkte att ni kanske ville veta vad JAG gjorde igår. Erkänn, det vill ni va? Eller nähe. Då kanske jag inte ska skriva då. Eller jo, det gör jag för det är ju det som är meningen med en blogg.

Igår efter jobbet flyttade jag lite möbler till min nya lägenhet. Låne-möbler som Elinor ville vara utan ett tag och jag tackade ja till dem. Min snälla pappa och syster och svåger hjälpte mig. Så nu finns det en liten soffa, bokhylla, soffbord och nattduksbord =)

Jag väntade en stund på att dom skulle komma. Det var mörkt ute och jag roade mig med min kamera och lång slutartid utan blixt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0