som helgen var

Å, jag har så mycket jag vill blogga om, men jag har inte tiiiiiiiid. Har satt ett datum nu, för flytten. Det blir den 12 okt, så nu har jag en vecka på mig att packa. Förutom att jag ska jobba och plugga som vanligt då förstås. Men roligt ska det bli!

Hade en av världens mysigaste stughelger med några kompisar. Helgen i korthet:
spela spel, äta hembakt bröd, prata, cykla på skrotcyklar, sova i våningssäng, gå på utedass, spela krocket, se på film, plugga lite och helt allmänt ha roligt tillsammans. Lite bilder kan ni väl få se



Girlisarna var inte så sugna på gruppfoto ;)


Det skulle värmas upp ordentligt så varför inte slänga in hela korgen med ved på en gång?




Ticket to Ride var helgens favoritspel


Vi cyklade in till Ulricehamn på den asfalterade banvallen. Några hade med sina egna cyklar (det vill säga killarna) och vi andra fick låna skruttarna som fanns på stället. Fast sen hände det lite grejer så vissa bytte med varandra, som ni ser.










När vi strosat runt på stan en stund blev det caféet nästa. Fler bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var myyyysiiiigt!!!

2010-10-04 @ 21:14:34
URL: http://lindahallmanblogg.blogg.se/
Postat av: Esther

Jaaaaa! =)

2010-10-04 @ 21:52:32
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0