duktig

Idag har jag varit ganska duktig för att vara mig, för jag har pluggat på dagen - precis som jag skulle - och spelat innebandy på kvällen.

Vi hade förresten en trevlig tjejprommenad och frukost i morse =)

Bandyn däremot gick inget vidare för mig. Kanske kan skylla det lite på att jag alldeles i början råkade vrida mig på något konstigt sätt så att högerfoten tog stryk och gjorde ont hela kvällen. Den gör förresten fortfarande väldigt ont men jag hoppas, hoppas att det går över till imorn.

En rolig sak för mig är att snälla Linda har sytt min maskeraddräkt idag så den är klar, bara lite atteraljer som saknas. Vi ska nämligen ha en stor maskerad i november, massa kompisar. Jag är taggad, Linda e taggad, men Anna är lite tveksam så vi håller på bäst vi kan med en övertalningskampanj för vi vill ju gärna att hon ska vara med. Och det tror jag hon kommer.

Förresten, om det är massa stavfel i texten kan ni få veta att jag inte har slarvat. Jag är bara osäker på hur man stavar vissa ord, jag verkar inte lära mig. Men om det inte är några stavfel så kan ni veta att det inte beror på noggrannhet utan på tur då. Så, då var det sagt. Nu ska jag duscha, varva ner, måla naglar och se på idol har jag tänkt (om jag nu hinner med allt det innan det blir för sent, ska ju upp ganska tidigt imorn och köra en delvis repris av idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0