mörkermys och frukostmys

Kom nyss hem från jobbet. trött. Men skönt att va hemma. och mysigt att det börjar bli mörkt så här tidigt, det tycker jag (fast inte om det hade vart så jämt kanske). Jag är bjuden på kvällsmat hos en granne så ska strax gå igen. Sen kanske det blir lite träning hemma ikväll också.

By the way. Det var Petras noter på pianot och jag visste inte ens att hon spelade piano (antagligen mkt bättre än jag också :). Så där ser man, man lär sig alltid något nytt!

Och en sak till. Imorn ska jag och Anna ha en riktigt rejäl pluggdag tillsammans och vi tänkte börja dagen tillsammans med Linda med (en för mig tidig) morgonpromenad - powerwalk 08.00 och sedan en frukost med lite extra gott. Som jag skulle kalla det "lördagsfrukost" då man har tid att prata och äta i lugn och ro - det händer aldrig när jag ska iväg någonstans så det ska bli mysigt! Och så får vi ju mycket energi både av promenaden och frukosten så att vi orkar plugga sen är tanken :)

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0