som det är idag

Jag och Anna pluggar. Men eftersom det inte är så intressant att skriva om det så får jag skriva om lite annat som hänt idag. Min högra fot är ett inslaget paket som gör ont. Det tråkigaste med det hela är att det är så fint väder ute, men jag kan inte GÅ ut :(

Vi gjorde middag och fick Magdalena som middagsgäst. Anna grejade till en fantastiskt god soppa och basilika-yoghurt till det. Mums!

Ikväll ska jag till Simon och Magda för att hjälpa till lite inför deras flytt. Sen nån gång ska jag ju flytta också, men jag vet inte när det blir, har inte hunnit börja packa ens.
Det har nog varit lite dåligt med bilder här på bloggen ibland så här kommer en liten radda från vardagen idag...





Basilika i yoghurten, soppan och i näckros-servetterna =)



Jo, vi knödde ihop oss i soffan för att alla skulle kunna se bilderna som Rebecka tagit på ett hon var på i helgen i Ryssland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0