you´ll come back when it´s over

Ängelholm och tillbaka. Nu är jag hemma igen och jag har haft en jätterolig dag! (trots fem timmar för lite sömn och lite småtråkig väntan på tåg)

Som jag aldrig gör annars hade jag förberett allt igår kväll. Så matsäck fanns i kylskåpet, kläderna låg på fåtöljen och bredvid väskan hade jag lagt anteckningsblock och studielitteratur. Ändå lyckades jag glömma att ta med böckerna så jag kunde inte plugga något på resan och jag fick köpa papper på 7 eleven, så att jag skulle kunna anteckna.

Så nu är mitt huvud och mina papper fullt av idéer och tips och jag känner mig positivt laddad efter en annorlunda dag med trevligt folk. Och på bussen hem från gbg satt jag och pratade med en för mig okänd person. Ska börja göra det oftare tror jag, det kan vara väldigt givande.




i brist på underhållning satt jag och kladdade fram fler slump-mönster på hemresan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0