Är livet en fest eller?

Det är helt galet vad mycket det firas här just nu!

Imorgon ska jag på studentfest för Jocke och Figge, på fredag examensfirande för min svägerska och på lördag slår vi till med ett bröllop. Jag blev förresten bjuden på två bröllop samma dag och tid. Knivigt. Ville så gärna gått på båda att jag övervägde de alternativ som fanns (leka Jane i 27 dresses eller hyra in en dubbelgångare) men jag hade inte kunnat njuta ordentligt då. Så jag fick välja och valde då Kicki och Johannes som jag känt längst.

Dock (det är ett underskattat ord), på nationaldagen var jag med på en liten möhippa för Anna S som då också gifter sig på lördag. Hon har egentligen redan haft möhippa i Uppsala, men vi var flera som inte kunde vara med på den, så därför ordnade vi en lite snällare, men väldigt mysig möhippa för henne här i Lje.



Här väntar vi på att överraska Anna när hon kommer med tåget.


Petra


Fredrika


och Josse


När Anna kom fick hon ha på sig en fantastiskt fin krona och slöja i cellofan, som jag tillverkat =)


den fungerade även som regnskydd när vi gick hem till Petra


Där slöt Eva och lilla Felicia upp






Vi pysslade och fikade och hade trevligt. När det blev dags att äta tacos dök det upp fyra glada tjejer till.


Samantha


Maria


Elin


Heather


Innan vi avslutade kvällen med fruktsallad och vit chokladsås gick vi ner till kallbadhuset en stund.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0