Glad Midsommar!

Jag håller på och preppar för imorn ska det köras till morbror med familj i Oskarshamn. Vi ska fira midsommar med släkten :D Vad jag vet, så har det aldrig hänt förut och jag ser verkligen fram emot det! Det enda vi kommer sakna är några av kusinerna, men vi som kommer får klara oss bäst vi kan.

Jag känner mig ovanligt förberedd, har redan slängt sopor, vattnat blommor, diskat och gjort matsäck till imorn. Vanligtvis brukar jag göra sånt samma morgon jag åker iväg, men jag känner på mig att jag inte kommer vilja gå upp tidigare än nödvändigt imorn. Vi ska åka 06.15 hehe. Och det verkar som om jag får äran att köra en av bilarna. Så det är väl bäst att gå och lägga sig snart så man inte är helt död imorn bitti. Hoppas ni får en härlig midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0