Lördagsmojs

Idag har jag jobbat. Mitt i allas långhelg. Men det gjorde inte så mycket för jag har kört syrrans bil hit och den är riktigt go att köra (och så slipper man invänta bussar i 2h). Och när dessutom Janne kommer in och bjuder på jordgubbar är det inte så dumt att jobba =)

Fast lite segt har det vart, allt folk är väl på stranden en sån här dag. Igår var det fullt upp, men enda kunden idag var en kille som skulle ha passfoto. too bad. Han fick gå till polisen istället eftersom det är dom som tar passfotona nuförtiden. Det förvånar mig att folk inte lärt sig det än. Men men.

Nu ska jag shoppa mig lite cellofan och sen väntar två grillpartyn på mig :) Sun, here I come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0