sistaminuten-glädjefnatt

wöhöuooooo!!! Jag blev nyss sista minuten-bjuden till Erik och Hannas bröllopsfest på lördag =)
Jag hade planerat att gå på vigseln, men detta kom verkligen som en överraskning och jag blev jätteglad. Kanske gladare än om jag blivit bjuden från början. Känner att man uppskattar det lite extra. Så jag har fäktat omkring och hoppat och gjort små glädjetjut ;)

Apropå bröllop, så var jag ju på ett jättefint i lördags, så det blir strax ett inlägg om det. Undras hur livet blir om några veckor när allt är normalt igen och man inte ska på fest eller kalas varje vecka. Kanske lite tråkigt. Och kanske lite skönt med vila från allt för mycket social tid, sötsaker och utseendefixering samt present-utgifter. Fast, joooo, jag gillar partyn. Jag gillar människor helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, det glädjer oss att du blev så glad :) Vi ses imorgon!! Kramar

2011-06-17 @ 09:41:43
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Esther

Ja det känns jättekul! Ses snart :)

2011-06-17 @ 16:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0