Sommarkväll

Nu är det inte så kul väder ute, men vi hade en så skön somrig kväll hos Mikael och Isabell häromhelgen, så jag tänkte bara ge er lite bilder från det. Vi värmde upp inför kubbmatch och pilkastning med gott grillat och vin. Sen blev det hembakad äppelkaka som Sanna gjort och introtävling som jag är sämst på och till det blandade Micke till en nästan Tequila Sunset som var jättegod.

Kvällen avslutades med en långdragen Ligrettomatch. Det är mitt bästa tips för den som vill ha ett hysteriskt kortspel. Det finns ett likadant spel som heter Blitz också. Tror inte man hittar dem i affärerna här i Sverige, men det går att beställa. Ligrettokortleken jag har är för fyra spelare, men den går att komplettera till dubbelt så många om man vill och då blir det riktigt crazy!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0