Vegetarisk mänska

Håller jag på att bli vegetarian? Jag skulle köpa middagsmat och kom hem med typ de här grejerna.



Då kan man ju undra... Men jag tror inte det. Fast jag måste säga att det finns ändå en viss beundran inför de som är vegetarianer på riktigt. Jag tycker kött är gott, så därför är det väl lite beundransvärt att avstå från det. Eller?
Fast då ska man inte fuska och äta fisk, för då anser jag inte att man ska kalla sig vegetarian. A ja.

Nu ska jag städa här hemma. Det ser ut som...jag vet inte vad faktiskt. Så det är lite på tiden. Mycket på tiden. men det är lugnt, för nuförtiden städar jag ju. Idag. Förr i tiden (igårkväll) var jag hos mamma och pappa och jammade med dom. Gitarr och sång och kreativitet. Det var väldigt kul, ska nog göras igen!


Kommentarer
Postat av: mor

Tyckte vi också, Esther!

2011-05-18 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0