Göteborg

is growing on me, ska jag säga er! Jag har aldrig gillat stan särskilt mycket. Namnet liksom, bara det är fult. Ett halvårs pendlande dit fick mig inte att upptäcka dess tjusning faktiskt. Men nu börjar jag kanske ändra uppfattning tror jag. Det är ändå ganska fint, det händer lite mer där än hemma...
Har just kommit hem från en mysig kväll hos Ellen, som är nybliven göteborgare. Hennes lägenhet är hur fin som helst. They don´t make those här i Lje. Jag blev riktigt sugen på att flytta. Till en stor fin aldeles egen lägenhet :)

I alla fall så skrev jag ju häromdan att jag och Linnea hade en göteborgsdag tillsammans. Här på bilderna kan ni se vad vi gjorde i regnet. Trevligt var det. Jag köpte en klänning som jag ska ha på min brors bröllop som är om en månad. Hade tur för det var den första jag provade och det händer inte med klänningar i vanliga fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0