Påsken som varit

Min påskhelg blev riktigt bra. Den inleddes med ett gott fika på Rådhuscafét tillsammans med fyra kompisar som jag inte träffar så ofta (tyvärr). Solen sken på oss hela tiden och i bakgrunden hörde vi passionsspelet på torget. Mycket folk och trevligt var det må jag säga!

Sen var hela familjen hos mamma och pappa. Vi åt god mat på verandan och jag gjorde barfotapremiär för året. Sen hade vi förstås vår äggjakt med ledtrådar och allt. (Som vanligt blev jag frustrerad för att jag fick leta längst), men godiset var en fin belöning! Vi fick även ett ryck när vi var på promenad på kvällen så vi lekte sista paret ut i ungefär tre minuter eller så. Skoj =) Sen blev jag som sagt kvar tills idag, men nu är jag hemma. Laddar för en kul dag i gbg imorn med Linnea.
Äntligen lite bilder!




Jag kisar mot underbara vårsolen

Henric & Josefine som Rådhusfikar


Nyförlovade Kristofer & Anna


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror att jag och henric har någon slags förbannelse över oss. Vi kan inte bli fina på bild ihop. Vi ser bara mupp ut. =) Förutom på bröllopsbilderna som tur är! Anna och Kristofer verkar däremot ha klarat sig från den förbannelsen. De blir jättefina på bild!

Det var väldigt roligt att träffa dig i helgen. Vi måste verkligen göra det oftare! Kul att läsa din blogg =)

2010-04-08 @ 09:43:16
URL: http://www.frokenlindholm.blogspot.com/
Postat av: svensonlivet

Ja den blev lite lustig, jag råkade ta vid fel tillfälle kan vi ju skylla på annars =) Absolut att vi måste träffas oftare nu, det vore jättekul! Jag är ju i Uddevalla rätt ofta menar jag och när ni flyttat så blir det väldigt nära mitt jobb, då kan vi luncha och så ihop :) Kram på dig

2010-04-08 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0