följetong på gång

Idag har varit en sååå rolig dag i ateljén! Det var verkligen fullt upp med kunder och telefonsamtal och alla var så pratsamma och trevliga, så då är det inte svårt att vara likadan tillbaks. Vänlighet föder vänlighet (och våld föder våld). Förut har jag ibland känt att kunderna är störande avbrott i allt viktigt som behöver göras på jobbet, men jag tror jag ska sluta känna så. Kunder är ju mycket roligare än kontorsarbete.

Det är gött att ha ett jobb som blir roligare och roligare ju mer man jobbar och ju mer man lär sig om det. Fast så kanske det inte fortsätter i all framtid om man är en människa som jag, som gillar omväxling.

Då jag för närvarande (läs normalt tillstånd, som jag tänkt ändra på någon gång) inte har en kamera har jag kollat lite bland gamla bilder som jag har och fått en snilleblixt (?)! För att ha nåt att skriva om varje dag ska jag ha följetong här på bloggen om mina vänner!!! Jag kallar det "dagens vän". Så nu du som känner mig får se upp för rätt vad det är kanske det är din dag :) Men var inte ledsen om jag inte skriver om dig, för det är inte så troligt att jag inte tycker om dig för det ;) Du kanske inte vill bli skriven om, men jag säger som Masken - sstoppa miiiig Någon!

Jag börjar imorn, så idag får ni bara hålla till godo med en gammal bild på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0