Back to Life

Eller... jag som trodde jag skulle blogga mer nu när jag inte jobbar, men icke då. Har inte haft lust. Men här kommer några små bilder från helgen i Borås i alla fall. Hade inte kameran i högsta hugg, så det är väl inga toppenbilder men, men.

Jag hade det grymt bra! Var på en del oas-möten som var härliga och så var det väldigt kul att hälsa på Kristin och hennes gästfria familj =)

Och nu håller jag på att ladda om inför nästa resa som går lite längre söderut. Tvättat, städat, betalat räkningar mm idag. Imorn blir det en tur till Torp för lite nödvändig shopping och sen packa och jag ska försöka hinna tona håret också, det är vansinnigt vad fort det växer ut ju!


fin-Kristin :)


Lotta och Kristin fyndade på rean hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0