Adventskalender

Å det var längesen jag skrev något här känner jag! Lite tråkigt, för jag gillar själv att läsa bloggar som uppdateras ofta.

Om ni undrar så mår jag bra. Jobbar för fullt, det är alltid mycket på jobbet så här före jul. Fast ju mer jag jobbar, desto mer kommer jag liksom in i jobbet och tycker att dagarna går fort. I alla fall ibland. Och idag har vi dessutom skrattat en del, jag och mamma. Fast nu kommer jag inte ihåg åt vad. Men det är så det ska vara - inte stress och irritation och skitsnack.

Och nu är det första december... Fast jag har ingen adventskalender att öppna lucka i, så jag tänkte försöka mig på att göra en enkel här på bloggen istället. Det vill säga: en bild för varje dag, ungefär som en lucka. Jag tänkte: 
1dec: En bild på mig idag
2:e: en bild på mig idag
3:e en bild på mig idag
4:e en bild på mig idag
5:e en bild på... nej vad tråkigt. Jag plockar ur arkivet istället tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0