Listor är bra

Jag ska åka till Tjeckien imorn. Så ring inte och smsa inte! :)
Det är en slags rolig affärsresa, ska på ett stort konvent i Pardubice. Åker buss ner med massa andra svenskar som också ska just dit. Det kommer bli roligt tror jag!

Jo, som sagt så är listor väldigt bra när man inte ska glömma något. Ikväll när jag kom hem från jobbet satte jag mig ner direkt och skrev fyra listor. En packlista, en handlingslista, en lista för saker som ska göras ikväll och en för det som ska göras imorgon bitti. Än så länge har jag handlat och ringt några telefonsamtal. Jag är väldans trött, men måste packa nu. Sen ska jag nog koppla av lite med Bonde söker fru och lite manikyr.

Ha d bra resten av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0