helt otroligt

Här sitter vi i min nya lya och småpratar - Anna, Linda och jag. Jag fattar inte att det gick så fort. Trodde jag skulle få sova i ett rum fullt med flyttlådor och grejer, men nehej :) här e hur mysigt som helst! STORT Tack till alla som hjälpt mig!!! Hade tatt en evighet för mig att göra det själv.


Myyyyys


Så här ser det ut just nu. Inte färdigt men ändå trevligt

Korgen på bordet var en söt avskedspresent jag fick från tjejerna i femman (se nedan) och jag blev väldigt glad. Älskar inslagna paket, det är så fint :)

gamla lägenheten farväl.


Nu kommer det bli två saker tror jag. Skönt och tomt på samma gång.

Jag hann tyvärr inte blogga mer idag, jobbade förmiddan och när jag kom hem halv tre gjorde jag soppa och bakade bröd till ikväll samt gjorde två cheescakes till min brors 25-årskalas som är imorn. Sen kom ett helt gäng och hjälpte mig flytta. Eller snarare så droppade dom in efter hand under kvällen.
Med så många gick det verkligen fort. Skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0