gilla grilla

Här sitter man och ska betala räkningar med fötterna i bad. Mina tår var frusna efter kvällens grillning. Har varit ute i skogen hos Tomas och Marie och hundarna. Och katterna. Och fåren. Gilla, gilla.

Det blev så att jag hängde med Klara och Joel dit, för på eftermiddan test-friserade jag Klara inför lördagens jönköpingsbröllop. Det är Klaras bror som gifter sig, så det är ju viktigt att hon ser fin ut =) Hur nu det ska gå med mig som frisör vet jag inte, men hoppas det inte kommer se alltför tokigt ut. Får visa bilder efteråt, men kan avslöja att det är en hel del lockar i alla fall. Det tog ca 2 h att göra frisyren, så på lördag ska jag gå upp riktigt tidigt, för jag måste själv vara iordninggjord innan sju, så vi hinner i tid. Men det får det vara värt.

I förmiddags träffade jag Josse och lilla Märta =) Väldigt trevligt! Vi hade bland annat picknick i Hasselbacken. Så här fina ser dom ut typ





Förresten måste jag säga att jag är riktigt nöjd med den här sköna påskhelgen. Igår blev en lite oväntad dag, precis som jag tycker om. Jag var i kyrkan och sen blev jag bjuden på middag hos min favorit 6-barnsfamilj som det var längesen jag träffade så det var riktigt kul. Och sen åkte jag och kollade på två konstutställningar (det blir nog ett inlägg om det imorn) tillsammans med Gun, Johanna och hennes kompis. Vi blev väldigt inspirierade av konstutställningarna, så när klockan var nio satte vi oss och började måla akvareller. Med mycket färg och mönster och inte så mycket plan. Ni förstår när jag visar bilder på det senare för jag orkar inte nu, vill sova. Roligt var det och svårt att sluta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0