Ljungskilebröllop

11 Juni klev Kicki och Johannes ut ur Ljungs kyrka!


De möttes av jubel och grattulationer


Anna var så söt som bara hon kan vara. Gillar frisyren hon hade


Karin :)


De lyckliga tu blir grattade utanför kyrkan


snygga bilen


dukningen i grönt och vitt. Mumsiga laxrullar till förrätt, som följdes av en överväldigande god Italiensk buffé och sedan pannacotta till desert. Häftet till vänster var gjort i form av en bunt fotopapper som hölls samman av en klämma. Rolig idé som anknöt till Kickis fotointresse.


Tävlingar. Jag vek mig av skratt! Ni som var där förstår nog vad jag menar :)
Och senare, när det var dags för spex blev det om möjligt ännu bättre

Andreas i kläm


Brudens kusiner och lillasyster. Sånna som jag älskar


Det var omöjligt att låta bli att fota lilla söta Maja med en av kvällens tolv vandrande klädnypor, som hon gärna ville ha med sig hem, för den betydde picknick med brudparet


Målarburkar som tårtställning för att Johannes är målare


Vackra Linda var värdinna


Syskonen T fotar sig till gästboken :)


Tobbe har alltid ett leende att ge bort


Kicki strålade!


fniss i kyrkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0