piano

Hej på er! Jag ville bara berätta den stora nyheten att jag känner att jag nu, efter ett par år, har skrivit klart mitt första (och kanske enda) lilla pianostycke :) Hade tänkt ni skulle få höra mig spela det här på bloggen, men eftersom jag och teknik inte går så bra ihop, så blev det inget med det. Om ni ändå är nyfikna så kan ni ju be mig spela det när vi ses. Till saken hör väl att jag inte spelar piano egentligen. Men eftersom jag har ett så spelar jag ändå. Går ju inte låta bli liksom.


Kommentarer
Postat av: @rkbro

Du kan säkert hitta nån som kan hjälpa dig att spela in? De behöver ju inte vara så avancerat. :)

2011-09-04 @ 17:21:17
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: Esther

Förvisso... Men en studio hade vart kul :)

2011-09-05 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0