glad kväll

Jag sjunger och dansar runt här hemma. Just nu till barnmusik ;)
Kände att jag behövde ha en lugn kväll för mig själv. Och så ska jag baka mandelkaka till Rigmors fest strax tänkte jag. Vilken sommarvärme vi har fått! Jag var tvungen att svalka mig med en hallon-blåbär smoothie förut =) mums.

I kylen står förresten kaffe och kallnar för jag tänkte testa att göra egen islatte typ. Undrar om det bara är kaffe och mjölk och isbitar det ska va i...fast jag har inga isbitar...men det kanske funkar ändå. Gillar ni kallt kaffe? Jag gillar inte när kaffet kallnar, blä, men islatte är en helt annan sak. Testa det om ni är kaffedrickare och inte redan gjort det!

Nu ska jag dansa vidare och greja och ha kul och ni får inte vara med. Men hoppas ni har det bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0