jönköpingsbröllop

Ögonlocken mina faller ner vilken minut som helts så jag ska skriva ett litet inlägg bara innan jag somnar =)
Jag har haft en jätterolig helg med bröllop igår och möhippa idag. (och med aldeles för lite sömn förstås)

Jakob och Jennie var det då som gifte sig i Jönköping. Det var en jättefin vigsel med jättefin musik av nära vänner/släkt till brudparet. Bruden tog i så hon kastade buketten i väggen, men Krisitin vågade plocka upp den, så nu förväntar vi oss att hon går och gifter sig snart =)


Här är de vackra - Jennie och Jakob!


Släktfotografering efter gratulationer utanför kyrkan

Lisa och jag var ute en stund när det var tårtkalas och mingel i väntan på att brudparet skulle komma tillbaka från fotograferingen. Solen sken men det var väldigt kallt ändå. Fast i övrigt var det enbart bra =)


videohälsning till brudparet

Så här var dukningen, väldigt fin komposition. Och förrätten var mums (liksom allt vi åt under festen)


Karl Johan och Amanda är också supersöta


Anna och Kicki grejar


Fredrika och Brudgummen


Jag


Linnea satt bredvid mig <3


och Ellen mitt emot =)


och så tårtan :) Tack Jakob och Jennie för en fantastisk dag!!! Och tack också till värdarna Johan, Ellen, Linda & Andreas som tillsammans gjorde ett grymt bra jobb helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0