lunchtips

Mjukisbyxor - ja tack. Joshua Radins musik i öronen - ja tack.
Nu ska jag fundera ut ett indianigt sätt att köra "mor jag är sårad" till barnkalaset imorn.

Förresten har vi lekt lite på jobbet idag :) Vi har kastat ballonger över studenter. Jag fick ta coola bilder på Anette som hon skulle ha till en tidning. Experimenterade med lite tomburkar och annat, får se hur det blev. Hon lovade i alla fall anställa mig som fotograf om jag lyckades ta fina bilder på henne... Vet inte om jag klarade provet men det gör inget för jag ska inte jobba som fotograf ändå tror jag. Eller det skulle möjligen vara om man slapp fota små barn som man ska försöka få glada och stilla, för det skulle jag inte orka hålla på med. Och så tog Anette lite snabba bilder på mig också. Dom har jag inte heller sett men är nyfiken så jag kan spricka på att se om de blev något bra. Kanske kan visa här sen. Eller kommer det på facebook.

Är just hemkommen från Lisas födelsedagsfika. Blev bjuden på bland annat en riktigt god laxpaj. I vanliga fall tycker jag pajdegar blir för mycket, men denna var jättegod. Fotade av receptet lite snabbt, så ni kan laga den till lunch imorn. Antagligen blir det väl inte av att jag gör den själv för så brukar det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0