test

Igår experimenterade jag lite. Fick en briljant idé att undersöka om Depends nagellacksflaskor håller för maskintvätt. Och om de inte håller - kan de då påverka tvätten postitvt med nya färgnyanser?

Nej så dum är jag inte riktigt. Däremot doftar tvätten väldigt gott nu, för av misstag kom en flaska nagellack med och den läckte lite lite grann. Jag undrar hur den hamnade i tvätten, är ju inget man direkt har i fickorna eller så. Men konstigare saker har väl hänt, även om jag inte kommer på något just nu, så i någon annans liv i alla fall.

Flaskan blev lite nött. Tvätten fick någon enstaka fläck som försvann med nailpolishremover. Och jag mår rätt bra tack vare omständigheterna (hade vart rätt irriterad om alla kläder blivit förstörda).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0