weddingprepp

Jag har brutit min klädköparfasta! Har inte köpt ett endaste klädesplagg sedan oktober, och jag har klarat mig rätt bra ändå. Men nuså var jag en vända på torp och skulle hämta ut linser och så såg jag liksom en skoaffär och då fick jag ett återfall. Hehe, nä alltså jag är inte en shopaholic egentligen, men det är ju alltid kul med nya grejer =)

Och för att jag inte hade klack på skorna på Jakob och Jennies bröllop i lördags, så tänkte jag kompensera nu imorn då med riktigt höga klackar (speciellt höga för att vara mig) och jag hoppas att jag kommer stå ut i dom. Halva priset och jättesnygga enligt mig!



Jag ska alltså på bröllop i Örebro imorn om jag missat att skriva det. Petra och Arnoud gifter sig wohoo!!! Så då blir här inget bloggat imorn, men ska försöka hinna lägga upp lite bilder från möhippan i lördags, så har ni nåt att titta på medans jag roar mig i Örebro.

Jag åker med några kompisar imorn bitti och vi måste starta redan kvart över sju, så då måste vi vara iordninggjorda redan. Jag har lovat hjälpa Anna med håret lite så för att inte behöva gå upp mitt i natten börjar vi preppa lite ikväll. Typ testfrisera, fixa naglar och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0